Emine_clk01 Kızlar ben salı günü 25 haftalık olarak gitmiştim kontrole doktor bir hafta önde gidiyor dedi benim de 28.ci haftada uyuşmazlık iğnem var yani ben 26.haftayı mı baz alıp gidicem iğneye
CgladaP metehaninannesiii ben ilk hamileliğimde iğne olmadım doktor yapmadı bişe ama 2.hamileliğim ve 8 haftalık iğne için belli bir süre var mı
Hsrt1 metehaninannesiii 10. Haftada yaptirdim. kalcadan yapildi. Hic de agri falan hissetmedim ben. Hamilelikten once ameliyat olmustum. İgne yapilmasi gerekiiyprdu ama dikisim oldugu icin yatamamistim.hafif egildim egilebildigim kadar ve ayakta vurmustu . Sizde oyle birsey rica edebilirsiniz.