metehaninannesiii Kizlar doktorum kan uyuşmazlık iğnesi yapicak da acaba koldan mı oluyor kalçadan mi kimi koldan olmuş kimi kalçadan öyle bir şey var mı?
Demetslt metehaninannesiii kalçadan yapılıyor ilk 5 dakika biraz ağrısı oluyor sonra hissetmiyorsun. Ben iğne olduktan sonra bebegimin hareketleri fazlalasmistj
ilaydatas41 metehaninannesiii bende kalcadan oldum ama dogumdan hemen sonra yaptilar hamileligimde degil
Mavikus777 metehaninannesiii bugün yaptırdım kalçadan yapıldı. Yan yatıp vuruyolar. İlk yapılırken ağrı oldu sonra geçti.
-Papatya33 metehaninannesiii yok bana 10.haftada yapıldı.. Kötü düşünme.Yapılmaması daha tehlikeli. 28.haftada Bi tane daha olacam aynı asıdan
metehaninannesiii Demetslt kalçadan nasıl yapılıyor peki yanlış anlama hani karin büyük olunca yüz üstü yatamıyoruz ondan dolayi demekki bazıları da şey diyor bebegimin hareketlerinde azalma yaşadım diye herkesde farklı oluyor bu
metehaninannesiii -Papatya33 peki şeyi sorcam kalçadan yapılıyor dediniz ama nasıl yapılıyor o hani yüz üstü yatamıyoruz karin büyük olduğu için ondan sordum
-Papatya33 metehaninannesiii benim daha kücüktü yatabildim. Belki yatamazsın diye koldan yaparlar sana
Burcukra metehaninannesiii ilk hamileliğim de koldan yaptılar 2. De kalça dan sen hemşireye sorarsın Bi canım daha bugüm yapıldım ben ilk vururken yakıyo sonra geçiyo bebek hareket lerinde azalma yaşamadık
metehaninannesiii Burcukra kalçadan nasıl yapıyorlar canım hani karin büyük olunca yüz üstü yatamıyoruz ister istemez ondan dolayi 🤦♀️