Yasemin_35 doktorumuz bunun için var tabiki sorucaz hiç çekinme sende bence🌸 her ay tiroid ve idrar veriyorum. Onun dışında tam kan sayımını 2 ayda bir yaptırıyorum. Enfeksiyonla uğraştım ilk 3 ay, oyüzden idrara sürekli bakıyor doktorum. Bi de tiroidlerim yavaş çalışıyo 18e kadar yükseldiği için en başta 3 haftada bir, şimdi ayda bir dahiliye için kan veriyorum