Mehtaprabia_-53 ilkgozagrimhavinim sninlee ayni haftadayiz cnm bnde 19+3 kizimla ❤👶👣hareketlerini tekmelerini hissediorum icimde gezioo sag sol.karnimin ustunde olui sertlik belli.oluoo
Yasemin_35 ilkgozagrimhavinim Ben de 17+1 ikizlere hamileyim. Normali aralık ilk hafta ama doktorum kasım ortası gibi alırız dedi. Canım sıkılıyor sürekli. Tam iyiyim diyorum, adet sancısına benzer sancım oluyor. İlk gebeliğim düşükle sonuçlandı. Öyle olunca her tuvalete girdiğimde çamaşırıma ve tuvalet kağıdına bakmak bir tik oldu ya kan görürsem diye. Doktorunuz ne dedi sizin durumunuza?
ilkgozagrimhavinim Yasemin_35 enfeksiyon olabilir dedi. Pazartesi idrar tahlili ver beni bilgilendir dedi. Enfeksiyon çıkmazsa ve akıntın çoksa fitil vericem dedi. Sebebini söylemedi ama korktum fitili duyunca. Eğer akıntın yoksa ozaman magnezyum kullanıcaz dedi. Akıntım yok demekki kasılmalarım fazla magnezyum eksikliği🤷🏼♀️
vitruvius 10 kasım benim de beklenen tarih 💙 arada kasık ağrısı, son bir haftadır sırt ağrısı eşlik ediyor. perşembe detaylıya gireceğim. Heyecanla bekliyoruz 💙
ilkgozagrimhavinim Mehtaprabia_-53 o sertliği sende yaşıyo musun? Korkutuyo beni bazen. Acaba diyorum sırtını falan mı dayıyo toplanıyo mu 2 3 saniyelik bi sertlik oluyo herhangi bir yerde. Bende hissediyorum kızımın hareketlerini balık gibi ordan oraya kayıyo🥰🙏🏻
Eynur_2147 Burcu_ksn benim de 18+6 eşimin doğum gününe denk gelmesini istiyorum 20 Kasım da öyle bir imkan oluyo mu acaba
Eynur_2147 AdEm iple kasımı çekiyoruz bian önce hayırlısıyla gelmesini istiyorum 😂 çokkk heyecanlıyım çokk
gozde3592 Eynur_2147 arada çok gün oynamıyorsa sezeryan ile ayarlanabilir ama normal doğum yapma imkanın varsa tavsiyem normal doğum olurdu ..sağlıkla kucağımıza alacağımız ğünlerin gelmesi dileği ile canım🙏🏻❤️
minikask35 Momlife1 Aa benim doğum tarihim , yay burcu iyidir bosver aralikta gelsin 😊 bizimde tahmini 8 kasim sağlıkla gelsinler
Eynur_2147 gozde3592 inşallah hepimizin hayırlısıyla kucağımıza almayı dileğiyle Tabiki normal doğumu tercih ederim inşallah ta öyle olur 🤲
Yasemin_35 ilkgozagrimhavinim Ben de telefon açıp sorayım, herşeyi sormaya söylemeye utanıyorum doktoruma, ama napalım, bebeklerimin sağlığı için… Her ay sağlık ocağında kan ve idrar tahlili yaptırıyor musunuz?
Mehtaprabia_-53 ilkgozagrimhavinim karin sertligi.oluoo cnm ama.bi anlik.gecioo.cunku gezioo yumruk.gibi oluoo kasığında oluoo heleki sirt ustu yatinca anliosun orfa oldunu eline gelioo sertlik hareket edioo icinde oturdun zmn.bile anliosun dolastini saga sola mutluluk.verici.bunlar bn cok.mutlu ve heyecanli.oluorum 👶👶👶👣 tekme atislarii 🌸🌸💘👶