Minikmucizem21 Tazegebe1 okudum rabbim güç ve kuvvet versin hayirlisiyla saglikli bir şekilde de kucagina almayi nasip etsin 🤲
Bet58 Hanımlar bebeğimin suyu az diye yatış yapıldı sabahtan beri açılma ilerlesin diye bekliyoruz 2 cm de kaldı suni sancı da bebek riske girmesin diye yüksek dozda verilmiyor bana da dua edin lütfen 🙏
Beyzabcr Bet58 Allah yar ve yardımcın olsun canım dirayetli ol gec olsun güç olmasin insallah. Bol bol squat yap cnm yatma yürü hep. Hayırlısıyla doğur inşallah
Tazegebe1 69eyma Allah senden bin kere razı olsun kardeşim yeni gördüm doğum yaptım gece 4 buçukta meğer açılmam 1 cm değil 4 müş doğum hikayemi yazcam biraz dikişlerim var Allah herkese bu duyguyu tattırsın🙈🌸
Tazegebe1 Ezgi44 Ahh sağolun kızlar valla baya bi bağırdım ama benim durumum farklıydı çatım dar dendi ve mutlu son normal doğum yaptım🌸
Tazegebe1 Kusayse Bu dediğini biri daha dedi çook okudum sancı geldikte çok şükür 4 cm den sonra hızlı ilerledi🥰😍