Tazegebe1 Hanımlar 5 dk da bi sancılarım fena halde ama açılma 1 cm şuan ayetel kürsi okur musunuz rica etsem çok fenayım😔
Ezgi44 Okudum, bir avazda kurtulursun saglikla hayirli bi sekilde kucagina al insAllah kolay bi dogum olur🤲
Tazegebe1 Ezgi44 Ahh sağolun kızlar valla baya bi bağırdım ama benim durumum farklıydı çatım dar dendi ve mutlu son normal doğum yaptım🌸
Tazegebe1 69eyma Allah senden bin kere razı olsun kardeşim yeni gördüm doğum yaptım gece 4 buçukta meğer açılmam 1 cm değil 4 müş doğum hikayemi yazcam biraz dikişlerim var Allah herkese bu duyguyu tattırsın🙈🌸
Kusayse Canim bunu oku Rabbim kolay doğum yapmayı nasip eder Hz Meryem sancı sırasında bu duayı okumuştur Summe sebile ye’s-serah" Sağlıkla kucağına al İnşallah duarinda bizleri de unutma 😊😊😊
Tazegebe1 Kusayse Bu dediğini biri daha dedi çook okudum sancı geldikte çok şükür 4 cm den sonra hızlı ilerledi🥰😍
Melisaalagoz Tazegebe1 okudum rabbim bi avazda kucağına almayı nasip etsin canm Allah bizede nasip etsin sağ sağlim alalım kucağımıza inşallah
Ladybird25 Tazegebe1 okudum canım rabbim bir avazda kurtarsın sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşaallah
Bertasi25 Tazegebe1 okudum canım allah yardımcın olsun tek avazda kucağına almayı nasip etsin sende bize et Doğum sırasında bütün hamilelerin duası kabul olurmuş 🙏🏻