Susamtanem2 bana doktorum balık mevsimi değil o yüzden sadece somon u fırında hafta da en az 1 kere yememi söyledi. Kiloluk alıp ayrı ayrı poşetleyip haftada 1 yemeye özen gösteriyorum. Yumurtayı da normalde ağzıma sürmem oyüzden hafta da 2 kere kendimi zorlayarak yemeye çalışıyorum. Özellikle sebzeli peynirli omlet yapıyorum.