Kızlar ilk gebeligimde çok düzenli balık tükettim çünkü yaz ayına denk gelmedi şimdi İzmir de yaşıyorum hava zaten çok çok sıcak balık hiç yemek istemiyorum ama içim hiç rahat değil imom kullanuyorum yeterli gelir mi Dr a gidince soracağım siz nasıl besleniyorsunuz bı de yumurtayi hergun yiyemiyorum diğer türlü beslenmede bı sıkıntı olmadı