Kelebek14 ben suni sancıyla yaptım doğumumu cokta kolay geçti Cok güzel bir deneyimdi normal sancıyı da bilmiyorsun ki suni sancı en azından durdurulabilen birşey 😊 ben bu şekilde rahatlatmıştım kendimi cok dayanamazsam kısarlar yada kapatırlar diye gercekten dayanılmayacak birşey değil korkutmayın kendinizi yaşamadan 😊😊