Zehra_123 Gece 2-3 saat araliksiz sancı cektim. Sonra gectı. Ve ben hastaneye gitmedim. Nişan veya suyu bekledim gelmediler. Geceden beri ne sancı ne baska birşey var. Ne yapmalıyım kızlar. 39+5 im
zehranurr Zehra_123 evde bekleseniz daha iyi olur büyük ihtimalle nst alıp, açılma var mı bakıp eve yollarlar
Dilekcnkn Zehra_123 Yani benim arkadaşımda sizin haftanızda günü geçmiş ama sancı falan yok açılmada doktor artık suni sancı verelim demiş yinede takip edin sancınızı ona göre doktora gidin
Kelebek14 zehranurr suyun gelse bile evde biraz sancı Çekmelimii sence yoksa su gelir gelmez gitmelimi
zehranurr Zehra_123 bilemiyorum onu siz bilirsiniz. Dakika tutup sancı sıklığını takip ederseniz daha iyi anlarsınız
TatlisBirAnne Zehra_123 Ben 41. Haftanın sonunda doğurdum. 37. Haftadan sonra hep yalancı sancı çektim sizin gibi. Üstelik acilmam bile yoktu. Siz bir muayene olun isterseniz. Ama buna gün sancıları deniyor
tazeanneolacam Bence gidin . Ben hayatta rahat olamazdım. Bebeğim iyi mi diye için içimi yerdi herhalde
zehranurr Kelebek14 sancıları evde karşılamak daha iyi olur ama su gelirse beklenmez tabii ki hastaneye uçun direk✈️✈️✈️
Dlrzh Kelebek14 ben suyum geldiğinde hemen gitmiştim fakat hastane de sabaha kadar hiç bir işlem yapılmadan bekledim doktorum gelene kadar (hiç sancım yoktu)
FibaPlus Bende de kesintisiz oluyor sancılar yani sancı mı onu da bilmiyorum adet ağrısı gibi geçmiyor mesela o yüzden dakika felan tutamıyorum sizce bu nedir. Bugün doktora gittim nst de sancı çıkmadı 40+1 im bu arada. Şuan bayağı bir belim ağrıyor
Zehra_123 FibaPlus bende sizle aynı durumdayım. sancı çıkmazda beni geri gönderirler diye gidemiyorum
FibaPlus Zehra_123 Evet acil durum kanama vs olursa gel dedi. En geç 6 gün içinde yani 41.haftada doğum gerçekleşecek bir şekilde yatışın yapılacak gelmezse dedi
Dlrzh Kelebek14 ben suni sancıyla yaptım doğumumu cokta kolay geçti Cok güzel bir deneyimdi normal sancıyı da bilmiyorsun ki suni sancı en azından durdurulabilen birşey 😊 ben bu şekilde rahatlatmıştım kendimi cok dayanamazsam kısarlar yada kapatırlar diye gercekten dayanılmayacak birşey değil korkutmayın kendinizi yaşamadan 😊😊
Zehra_123 FibaPlus hayırlısı olsun inş. Bende şimdi hastaneye geldim. Açılmam yokmuş bi en son nst ye bakacak
Zehra_123 TatlisBirAnne doktor söylemedi ama sancım yok dedi. Beni eve geri yolladı. Ama bebek aşağı inmiş dedi. Bi kaç güne doğum başlar dedi bana.
TatlisBirAnne Zehra_123 Nst de rakamlar çıkıyor ya ekranda? Yani 2 kere tek nstye girdim ikisinde de ben görebiliyordum kaça kadar yükseldiğini ondan sordum. Hayırlısı olsun inşallah sağ salim kucaginiza alın Koooocaman olsun inşallah 😊😊😊