Fabulousmom Kızlar inşallah sağlıkla yükselir. Sat 3 Haziran. Bu kadar az betayla öğrenip sağlıklı ilerleyen var mı?
Elbet-birgun-kavusacagiz Fabulousmom tam sinirda deger 5ustu gebelik sayiliyo iki gun sonra tekrar kan verin
Cidella Fabulousmom geç döllenme olabilir. Siz kan tahlili vererek 2 katına çıkıyor mu ona bakın. İnşallah güzel haberleri alırsınız 💐
Birmutluanne2 Fabulousmom benim adetten 6 gün önce 5.23 çıkmıştı öyle öğrenmiştim şimdi 32 haftalık 😬
Alp-2806 1 hafta sonra verin kanı şimdi yavaş yükselir haftaya kadar daha net olur bide çok dikkat et benim arkadaşımın 9 çıkmıştı doktor ha ile diyemem daha sana dedi 4 5 günde bir kan verdi 100 ü geçince dama hamilesin dedi
Fabulousmom Alp-2806 inşallah sağlıkla yükselir. İlk gebeliğimde yumurtlamanın 14. Günü 830 la öğrenmiştim ve 3mm kese görmüştüm
Seyda1990 Fabulousmom merhaba canım valla bı gelişme yok pazartesi doktora gidicegim insalllah. sende bı gelişme var mı ?
Fabulousmom Cidella yumurtamın çatladığı gün dahil 10. Gündeyim. Tekrar kan vericem hayırlısıyla sağlıkla yükselir inşallah 🤲🏽
Seyda1990 Fabulousmom ayy çok çok sevindim sağlıkla alırsın inşallah kucağına hayırlı olsun canım benim. Darısı bana inşallah.evde yaptığım testler negatif bakalım pazartesi belli olur
Fabulousmom Birmutluanne2 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin darısı bizlere olsun inşallah 🥰🤲🏽🤲🏽
Fabulousmom Seyda1990 Allah razı olsun canım benim 🤲🏽❤️ hemen idrara geçmiyor ya kuşum ondan olabilir. Pazartesi güzel haberi alırız inşallah ❤️🥰
Seyda1990 Fabulousmom amin canım insalllah etiket yaparım sana hastane dönüşü dua et lütfen 🤲 eğer hamile değilsem aşılama yaptiricam