mucizem42 korkmayin diyecem ama inanin korkular birakmiyor insanin peşini ben 5 haftalikken keseyi gördüm bebek yoktu daha 6+4 te bebegide kalp atisinida gordk ama duyamadm küçük diye suan 8 haftaligim diyorm ki acaba gelişimi normal mi insaAllah gelisimi durmamistr sürekli sürekli insanin içinde korku var 😏😒 bu arada bende sizn gbiyken şey diyordm gidicem doktor boş gebelik diyecek hamd olsn demedi insaAllah size de demez ❣️