mucizem42 Kizlar 6 haftalık hamileyim 4 haftalıkken kesen göründü çok küçük demişti doktor iki hafta sonra tekrar gel dedi gittim kese durumunda halen bebek görünmüyor boş olabilir dedi siz kaçıncı haftada bebeği gördünüz 🤧
diamond2635 mucizem42 canım benim 4+5 te kese göründü.5+5 te vajinal muayene ile kalp atışını duyduk.Darısı başına inşallah içini karartma olumlu düşün.Hayırlısı nasıl olacaksa öyle olsun 🌸
Royalsun mucizem42 bende 5+4 de gittim ultrason ile kese göründü yüzük başı kadar bebek var dedi ama kalp atışını duymadık 1hafta sonra tekrar gel dedi
Simsekbebekannesi mucizem42 10 üncü haftada banada bu sekil denildi hatta kesen bozuk düşmeye mehilli bı kese denildi şükür şimdi 3 aylığız
Zahideege18 Canım bende bugün gittim karından bakınca aynısını söyledi boş görünüyor dedi vajinal bakınca gördü hatta kalp atışı bile duyuldu korkma daha çok minik olduğu için karından görülmeyebiliyor
mucizem42 diamond2635 seninki erken görünmüş ayy bilmiyom ben kötü oldum boş olabilir deyince geç döllenme de olabilirmiş ama inşallah öyledir
diamond2635 mucizem42 aynen geç döllenme olanların çok geç görünüyor benim tüp bebekti dolayısıyla geç döllenme ihtimalim zaten yoktu.
mucizem42 Royalsun bende hiç görünmüyor bebek ilk gittiğimde kesen aşırı küçük demişti iki hafta sonra geldedi şimdi de kese de bebek yok dedi
Lavinlia mucizem42 Ben de bugün 6+0 idim gittim karından çok küçük goremiyorum dedim vajinal da kalbini de duydum kese de normaldi kalbinizi ferah tütün geç döllenme olabilir haftalık için bir şey dedi mi