Sina 11+0 olduk bugün 🤲ilk gebelik 🌺migde bulantım var onuda dr ilaaç yazmıştı onla atlatıyorum ,aşırı wc ihtiyacııı valla dısarı gezmeye cıkmaya korkuyorum 2 dk bir tuvalet 🤦değişik bir hormon ağlamalı gülmeli 🤷 böyle ggeçiyor şimdilik ,rabbim hepimizin bebişlerini sağ salim kucagımıza almayı nasip etsin 🤲vee sağlıklı bir gebelik süreci hayırlısıyla 🌺🌺🌺