ElifBzkrt canım öncelikle sabırlı olmalı kendini rahatlatmalısın, 2+ 2 düşük yapanlara bile bebek nasip eden büyük bir Rabbimiz var , üzülme bunu imtihan olarak gör ve dua et lütfen , tabi ki kürtajdan sonra hamile kalan bir sürü kadın var sadece zaman ve sabır gerekli , sevgilerle