ElifBzkrt geçen sene nisan 27de bebeğimi kaybettim ve kürtaj oldum tüm dünya başıma yıkıldı. Dr um 2 ay bekleyip psikolojik olarak ne zaman hazırsan deneyebilirsin dedi 3 adet dönemi sonrasında hamile kaldım. 8 nisanda boncuğum güzel kızım kucağımdaydı. Hiç karamsarlığa kapılma çok zor biliyorum. Bu süreci güzel değerlendir. Vucudumdana iizn ver vitamin protein kan hepsini tamamla spor yap ve güzel günlerş hayal et. 🤗🤗