Bende lazere gitmiştim bir buçuk yıl ama bitmedi hamile kalınca da çok büyük bir hata yapıp jilete döndüm şuan 18+3 üm. Ama bu hafta ağdaya başlayacağım kuaförle ilgili sizin gibi çekincelerim vardı acır diye fakat göbüş büyüdükçe uğraşılacak dert gibi gözükmüyor jilet maalesef