MinikGrilBaby ağdaya gidiyordum ama enfeksiyon kaparım diye uzun zamandır gitmiyorum🙊venüsün jiletiyle her banyoda alıyorum artık günüm de yaklaştı hazırlıksız yakalanmayayım diye
elimle kontrol ediyorum,diğer jiletler gibi kesme olayı olmuyor etrafındaki jel barlar sayesinde.Ama tabi keşke ağdaya devam etseydim,şuanda da 38.haftadayım uzamasını bekleme gibi bir lüksüm de yok,jiletle devam😭