Defne34 benim ilk gebeliğim şuan 22+3 haftalığm kızımla tabiki sizlerin gibi ikinci gebeliğim değil sizlerin ne yaşadığı hakkında hiiç bi bilgim de yok ama sadece şuna inanırım ve kaçtane olursa da hiç korkmayacağım ve ne olursa olsun aç da kalsam sususz da kalsam rabbim bize nasip ediyorsa bereketiyle nasibiyle gelir diye hep kendimi böyle inandırdım öyle de inanıcağıma eminim kadın dağ gibi durursa evlat çiçek gibi bakılır diye düşünüyorum size söyleyeceğim şu siz kendinize güvenin ki kaderinizde ne kadar evlat varsa rabbimin hediyesidir ne olursa olsun alllah her zaman her daima yanımızda olucaktır 💚 rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah