Defne34 2 buçuk yaşında bir kızım var 6 gün öncede doğum yaptım yanımda sadece eşim var çok şükür ev işlerinede cocuklarada yetişebiliyorum eşimde ara ara yemeklerde, alışverisimizde ve bebegin bakımında destek oluyor. Çok zorlanmıyorum bebegim sürekli uyuyan bir bebekte degil ağrılarımda oluyor sezaryen doğum yaptım ama rabbim yardım ediyor.
-