busra1485 Emofoise benim sekerim var İnsülin kullanıyorum takipliyim çıkmıyor şükür ama yine de bebeğin suyu fazlaymış gününe göre kilosu da fazlaymış şekerden kaynaklı dedi doktor suyu fazla olduğu için her an patlayabilir doğabilir dedi
Emofoise busra1485 benim de ilk kızım da öyleydi bu seferde diyet yapıyorum ama şekerim yine yüksek açlığım 110-118 bile oluyor özellikle sabah
Tugbayilmaz-_-53 Bende 35. Haftadayım henüz ne çantam hazır ne bebeğimin kıyafetleri bu ne pervasız anne adayı oldum öyle
korkmazkubra Tugbayilmaz-_-53 yalniz degilsin bende oyleyim canım vallahi hic halim yok havalar cok sicak bu sicakta ütü yapma fikri hiç iyi gelmiyor bi yikayabilseydim
Tugbayilmaz-_-53 korkmazkubra ay bende aynı şekilde ölü balık gibi koltuğun bir köşesinde yatıyorum:)
Aylin_dzgn Gece uykusu haram sancılar kasılmalar var bebeğim hiç yerinde durmuyor ne zaman gelecek bilmiyorum ama bir an önce gelsin artık sıcak ve nem beni mafediyor birde iki gündür mide yanması hissediyorum hiç bişey yemek istemiyorum 35+3 gunluguz bu arada
Nehirimmm06 Emofoise benim bebeğim makat dı düzeldi mi bilmiyorum pazertesi gidicem ama biraz asağıda hissediyorum kafasını