busra1485 Emofoise yarın 35.haftama giriyorum 😁 çok şükür doğumla ilgili herşey çantam vs tam erken doğum riskim var sizin nasıl gidiyor
Elisammmbade Emofoise herşey bitti odası kıyafetleri hastane çantamız hepsi hazır prensesim eksik bı🥰
Nehirimmm06 Emofoise benim de hazırlıklarım bitti çok şükür ama bebek biraz aşağı indi sanırım eğilip kalkarken çok zor oluyor
busra1485 Emofoise sizin bebiş kaç kilo sizin niye erken doğum riskiniz var acaba ne diyor doktorunuz
Nehirimmm06 Emofoise benim bebeğim makat dı düzeldi mi bilmiyorum pazertesi gidicem ama biraz asağıda hissediyorum kafasını
Gupssse Emofoise evet yüksek cıktı yarın gastrolojiye gideceğim bakalim nolcak nette çok kötü şeyler okudum keşke bakmasaydim
Emofoise Gupssse nete hiç bakmayın rabbim büyük kötü şeyler de düşüneyin hepimiz dua ederiz inşallah 🙏
veraninannesi1634 Emofoise hazırlıklar tamam ama çok yoruldum 😪 bi abönce sağlıkla doğsun istiyorum🤲🏻
Emofoise busra1485 şekerim yüksek tansiyonum büyük 14- küçük 4 🥺 şimdi doktordayım bakalım ne diyecek boy kiloya bekliyorum.