Mucizemm18 Kızlar transfer gününü saymazsak bugün 9.gün erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı farkedilir bir şekilde geçen hafta cumartesi gonapeptyl iğnesi yapmıştım ama bu iğnenin beta hcgyi etkilemediğini duydum doğru mu
Mucizemm18 Minigimyolda bunda kesin emin misiniz çünkü hemşireye attım sordum o da bilmiyor eğer gerçekten etkilemiyorsa doğru bu test bide resmi nasıl atcam
Minigimyolda Mucizemm18 3. Gün embriyosuydu ben transferden 3 gün sonra gonapeptly yapmıştım 10. Gün kanda pozitif çıktı
Mucizemm18 Minigimyolda benim ki de 3.gün embriyosuydu ve bende 3 gün sonra yaptım gonapeptyl iğnesini, sizinkinde de mi böyle çizgi çıkmıştı peki
Minigimyolda Mucizemm18 ben direk kan verdim büyük ihtimalle miniğin ben burdayım demiş ama kesinlikle kan vermelisin inşallah kandada pozitifi görürsün
-asez- Mucizemm18 merhaba ben 10.günümde yaptım çift çizgiy önce silik daha sonra tam olarak görmeye başladım akşamına kan test verdim ve 256 ile gebelik testim pozitifti tam olarak üstünden 1 hafta geçti geçen hafta bugün yapmıştım hamileyim ❤️❤️ İnşallah sizde bu müjdeli haberi alırsınız ❤️
Mucizemm18 -asez- Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah, çok teşekkür ederim inşallah Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah ya 🥰❤️
Mucizemm18 Minigimyolda inşallah ya çok teşekkür ederim hissediyorum en başından beri olacağına inandım inşallah Rabbim bana da tattırır bu duyguyu ☺️🥰
Minigimyolda Mucizemm18 inşallah amin isteyen herkese yaşatsın inşallah gerçekten çok başka bir duygu özellikle uzun zaman bekledikten sonra
Mucizemm18 Minigimyolda gerçekten de öyle, bnm başka tüp bebek yaptırma şansım da yok üstelik her an menopoza da girebilrm, o yüzden diyorum inşallah vardır 🤲☺️
Mucizemm18 Minigimyolda hayır maalesef amh değerim 0.32 yaşım da 22, sadece 7 yumurta toplandı ve sadece 2 tanesi bölündü diğerinin bi hücresi eşit değildi son 1 tane kalmıştı 8 hücreliydi doktor gayet kaliteli dedi onu 3.gün transfer ettiler