Deletedmom9823 epidurale karşı değilim .
zaten belirli bir sancı çektikten ve açılma olduktan sonra epidural takılıyor gebeyi rahatlatıyor .
ama diyorsan ben normal tabii doğuşun tadına varmak istiyorum epidural tercih etmezsin .
ama ben kendim belirli açıklıktan ve sancı çektikten sonra epidural tercih edeceğim .
epiduralin sonrası diyorsanız çoğu gebemizde bir şikayet duymadık .
Duysak zaten emin ol ben kendim epidural tercih etmem çok evhamlıyımdır bu konuda ☺️