Ben pazartesi günü sezeryan oldum ki kesinlikle istemiyordum ama çatı basıkligi var dedi doktorum bebek de iri olunca mecbur sezeryan kabul ettim açıkçası hala biraz içimde kalmis gibi ama yapacak bisey yok gelelim sezeryana beklediğimden daha kolaydı sadece narkozu atarken çok titredim ve ilk ayağa kalkışlar çok zordu ilk gün ama ben bol bol kahve içtim kayısı hoşafı içtim eve gelir gelmez düş aldım sadece eğilirken zorlandım üçüncü gün herşey gecmisti