Merhabalar 38+5 olduk
bugün çatı muayenesi yaptı doktorum ve çok dar olduğunu söyledi🥺
pazartesi sezaryen için çağırdı son ihtimal 2 gün daha bekleyelim dedi. Önerileriniz var mıdır ? Sizin nasıl geçti doğumlarınız. Sezaryen tecrübeleriniz benim için önemli☺️ İlk bebeğim🧸