eylusko ecemmp- bende dün akşam ve bu sabah 2 ser ampul oldum biraz azaldı ama hareket var . 27+4 olduk rahim uzunluğum kısalmış erken doğum şüphesi var ondan oldum . siz neden oldunuz kaç haftasiniz
ecemmp- eylusko benimde hareketi var ama cok az ekisden daha fazla hissederdim hareket azalinca tedirgin olduk canim benimde sancim cikti o yuzden oldum 34+4 haftaligim
TugceBelis bende ikincisini dün vuruldum ikişer dozdan az önce uzandım bana da sabahtan beri bir hareketsizmiş gibi geldi yan yatınca hafif hafif hissettimde içim rahatladı biraz hareketlerini etkilediğini bende bilmiyordum öğrenmiş oldum👍🏻
Yasemin0728 ecemmp- 32+3 haftaliktim dün kontrole gittim baş çevresi ve bacak çevresi haftasıyla uyumlu ama karin çevresi 2 hafta geri dedi nst ye girdim sonucum iyi cıktı ama öğlen iki doz ciğer geliştirici iğne vuruldum gecede diğer iki dozu vuruldum bakalım birazdan kontrole gidicem ne dicek doktor