Kese rahmin içindeymiş çok şükür dış gebelik değilmiş bebeği düşürmeye çalışıyormuş kanama o yüzden ilaç verdi düşmesin diye haftaya tekrar gelecez bakalım ne olcak bebek mi boş mu bilmiyorum dualarınızı bekliyorum 4 yıldır bu haberi bekliyorduk rabbim inşallah bekleyen herkese nasip eder bizimde yardımcımız olur inşallah