melek6161 ben bunu özellikle doktora sordum , kese küçücüktü gözüküyordu beta 450 di. Dedim ki gözükmesi için betanın 1000 olması gerekmez mi , aslında tam tersi kese gözükünce betanın 1000 lerde olması lazımmış olmayınca kötü işte benim boş gebelik oldu. Yani kese gözükmesi haftasına bağlı aslında betaya değil ama haftasına göre beta değeri diye bişey var ona bakıyor doktorlar