Sdtcnts tecrübeli değilim ama sizin gibi ben de çok korkuyorum , ben kendimi rahatlatmaya çalıştıkça muhtemel sona yaklaşıyorum inanın bu konu da kimseyi dinlemeyin çünkü herkesin acı eşiği farklı farklı , bazıları çok az acı çektim der bazıları şiddetli acı çeker , şuan başındasınız biraz öyle rahatlatın kendinizi , ben sonlardayım çünkü , sıvı alımınızı iyi yapın , hurma,elma tüketiminize özellikle son aylarda dikkat edin , sık sık yürüyüş yapın , pelvis kaslarınızı esnetin ve en önemlisi bol bol dua edin , gerisi tamamen Allah ’a kalmış , Rabbim hepimize yardım etsin , sevgilerle