Deniiiza Lili ben ilk 4+3de gittim gozukmedi 5+4de gozuktu ama bebek gözükmedi 6+2de bebek de gözüktü. Kisiden kisiye degisiyor icinizi ferah tutun
Deniiiza Lili ama ben de 4+3de gittim gozukmedi burda herkes de 4+3de gozukmustu mesela. 5.haftada bebek gozukmedi 5de kalbini duyan vardi
Minisinibekleyen Lili öyle düşünme veren Allah veriyor sen ümidini kaybetme benim ablama doktor hiçbir şekilde anne olamaz dedi suan 2 kızı var üçüncü bebeğini doğurdu ama o melek oldu demem o ki veren de alan da Allah sen umudunu yitirmë Allahın mucizeleri cok
Tazeeanneee Lili normalde iki katı çıkması laxıö diye biliyorum canım ama eğer ilk günlerinde öğrendiysen belki ondan düşüktür ben ilk öğrendiğimde 272 idi bir hafta sonra 3000lerde bişeydi seninde öyledir inşallah içini ferah tut 💜
SusamTanecigi Lili 4+3 alttan muayene ile kese gözüktü 6 haftada karından ultrason da kalp atışı duyuldu ama yumurtlama belki adete yakın dönemde olmuştur değeriniz henüz o yüzden düşüktür
Lili Meltemce değerim 1250 olmuş doktor alttan bakmaya gerek yok zaten riskli tetiklemeyelim dedi salı keseyi görmek için çağırdı