Gizemkkonya benimde korkum var hatta benim hastane korkum var her kontrol e gidince sanki kötü bişey olckms gibi hissediyorum kalbim çıkacak gibi oluyor. En çok korkum da doğum anı saten Rabbim o günde hepimize yardım etsin tek avazda yavrularimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️