Korkmak çok normal hiç bilmediğiniz bişeyi ilk defa yaşıycaksınız. Ben de ilk doğumumda korktum ikinciye hamileyim hala korkuyorum gerçi☺️ Ama hep kendimi şöyle telkin ettim. Bu bi hastalık değil, ağrıların acıların kalıcı değil, bir tek sen değilsin herkes yaşıyo ve sonucunda muhteşem bişeye sahip oluyosun. Hep kendime bunları söyledim bi süreliğine rahatlatıyo☺️ Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin en önemlisi bu. Doğum bi şekilde oluyo🙏