ozlem6610 Devlet hastanelerinde hiçbir şekilde yanımızda erkek kalamaz Çünkü tek kişilik oda yok tek kişilik oda olsa dahi doğum katı kadın doğum servisinde erkek istenmiyor ancak özel hastanelerde herhangi bir sıkıntı yok. Siz kimi isterseniz o yanınızda kalır benim doğumda annem ve eşim vardı istersem sadece eşim olurdu ki zaten forum’da çok fazla eşi gece yanında kalan kadın var. Ücret olarak da ekstra bir şey talep edilmiyor yani siz zaten doğum parası veriyorsunuz bu da şehrinize hastanenize göre bin 500 liradan 20 bin liraya kadar değişen bir fiyat ama bu dobum fiyatim yani sizin yanınızda refakatçi kalacağı için ya da eşiniz kalacağı için ekstra bir fiyat vermeyeceksiniz şu anda hangi hastaneye gidiyorsanız onları arayıp ya da gidip sorup doğum fiyatı ne kadar dediğinizde ödeyeceğiniz fiyatın üstüne başka bir fiyat ödemezsiniz. Odada refakatcinin kalacağı bir koltuk ya da yatak oluyor orda kalır yakınınız.