Merhaba kızlar, ben bişey sorcakdim.
Ben 17+2 haftalik hamileyim ve hastaneye yatışta eşimin yanimda kalmasi yani refakatcı olarak onun kalmasını istiyorum acaba öyle bu imkan varmı bazıları eşi kabul etmiyolar refakatci olarak diyolar ama ben istiyorum nasil oluyo acaba burda. Kışa denk gelicek doğumum ve annem yurtdışında yeni ev aldilar taşınma olacağı icin gelemicek kayinvalidemin kalmasinida istemiyorum rahatsiz olurum diye ( yani orami burami acamam bisey oldugu zaman) o yüzden esimin kalmasını istiyorum biliyomusunuz acaba cevap verirseniz sevinirim 🙂