Linam6868 Sumeyra58 Rabbim bir avazda kurtarsın insaAllah sağlıkla kucağına alırsın darisi burdaki hamilelere ve bana olsun insaAllah🙂
Zehra_123 Sumeyra58 inş. Tez vakitte kucağınıza alırsınız. Dogumu başlattılar mı? Benimde sancılarım var. 39+5 im. Bende nişan veya suyum gelmesini bekliyorum. Gece 2-3 saat sancı çektim.
Sumeyra58 Zehra_123 yok canım eve geldim sancılarım halen var ama siklasmasini bekliyorum öyle gidecem hastaneye