Kızlar dua edin lütfen hayirlica kurtaym hastaneye gitsem giderim düzenli sancılarım var ama kızım uyuyo onu arkadasa bırakacam süreci nekdar ertlesem kar gibi geliyo doğuma daha fazla yaklaşmış olup kızımdan daha aZ ayrı kalırım diye bekliyorum şimdilik evde 😰😰😰