edauyanik Zeynep007 bizim bu erkek ilk bebeğim kızdı canım 🙏 hadi bakalım acaba diyorum çok yoruluyorum ondan da mı hissetmiyorum ki 🤷♀️Bakalım ne zaman hissedeceğiz hayırlısı
ege_ayaz_mom edauyanik Allah Allah benim iki tane oğlum var ikisindede erkenden hissettim oynamalarını genelde kız bebekler geç oynarlar diyorlar 🤭
MineLule edauyanik önde yerleşimli olması normaldir korkulacak bir durum değildir öyleyse eğer ondan dememiştir