edauyanik hiç korkmayın bende ilk geçen cuma daha sonra pazartesi günü hissettim adamakıllı 😊 23+5 haftamdı bende çok endişelendim korktum burada okuyorum millet 16 17 haftalık hissetmiş herkese soruyorum bende mi anormallik bu nedir diye sonra rahatladım sizin de öyle olur inşallah
bebek bazen sırtı dönük olarak durursa hissetmezmişsiniz birde kasları henüz kuvvetlenmediyse yeteri kadar hissetmezmişsiniz ☺️