Sabah uyanır uyanmaz muzlu süt yapıyorum kendime. Saat (6.30 civarı). Daha sonra (9.30 -10 civarı) kendime kahvaltı hazırlıyorum. Açlık durumuma göre 1-2 yumurta, süzme peynir, zeytin, 7-8 adet ceviz, domates, salatalık, birde tam buğday ekmeği ile kahvaltı yapıyorum. (İlk aylarda yarım avakadoda ekliyordum şuan biraz ara verdim).
Eğer çok acıkırsam (ders çalıştığım için fazla acıkıyorum biraz ) kendime besleyici bir çorba yapıyorum. Ne olduğunun önemi yok ama bazen içine yeşil mercimek, bazen kıyma falan koyuyorum ki besleyici olsun. İkindi zamanı 2 porsyon meyve yiyorum, kahve içiyorum bir tane.. Akşamda (6.30 7.civarı ) ne yaptıysam ekmeksiz bir şekilde küçük bir tabak yiyorum. Ben güne çok erken başladığım için genelde 3 ana, 1 ara öğün yapıyorum. Doktorum ıspanak, muz, süzme peynir, kaşar peynir, kuruyemiş, et, tavuk, tahin ve pekmezin kilo yaptığını söyledi. Ben bağırsak hastası olduğum için biraz daha dikkat ediyorum yememe…