-PembePapatyam-
Rabbim hangisi hayırlı olacaksa sağlıkla nasip etsin bacım. İki evladım var biri yedi biri altı yaşında. Bundan bı yıl önce bebek düşünmeye başladık iki düşüğüm oldu Rabbim nasip etmedi. Sonra gebe kaldım tekrar Ocak ayında beş aylık yavrumu kaybettim. Tibbi terminasyon geçirdim erkekmis o yavrum defnetmeye giderken öğrendim o güne kadar bilmedim . Oyuzden şimdi çok heyecanlıyım üç aylık gebeyim elhamdülillah