-PembePapatyam- Semiaaa zaten erken canım sadece kemik yapısıyla doktorun tahmin yapar. Hepside yapmıyo tabi emin olmadan
Semiaaa -PembePapatyam- doktorda ole dedi 1 ay da daha netlesir dedi bi kizim var oda erkek istiyo kiz gibi deyince cok uzuldu erkek istiyodum die sitem etti doktora
-PembePapatyam- Semiaaa hayırlı sağlıklı evlat olsun inşallah. Kızı erkeği yokki. Yoksa bizde planlar yapıyoruz valla kız olsun erkek olsun diye. Aman sağlıklı olsunlar da valla gerisi boş. Doktorunda elinde bişi yokki napsın 😁
Semiaaa -PembePapatyam- kesinlikle ole rabbim saglicakla kucagimiza almayi nasip etsin en onemlisi o zaten sizin bebisiniz kac aylik cinsiyeti belli mi
Ummuebrarensar -PembePapatyam- Ne gördün bacım ya kafasının yumuşaklığı falan kız diyen Çok oldu da sağlıklı olsun da ikisinden de var bı tane elhamdülillah
-PembePapatyam- Ummuebrarensar kafa yapısını erkeğe benzettim inşallah sağlıkla gelsin 😊 öğrenirsen yaz belkim benmki doğrudur
Ummuebrarensar -PembePapatyam- Anladım bacım dört gün önce ikili test için gittim perinatoloji uzmanı baktı yüzde seksen kız dedi on üç haftalık daha çok erken gibi geldi ama şöyle iki haftaya fln yine bu giderim net olur inşallah