Bebeklimm Tuysl ya bende 2 normal doğum yaptım ama ilkinde hiç sancım yoktu ikincisinde de önceden olan sancılarım 4.5cm açıklık yaptığı için sancım yokken yatış verdiler oda suni ile ilerledi oyüzden normal sancı ve dakika sıklığı hakkında hiç bi bilgim yok
Papatyam_2021 Sarenin01annesi doğum belirtileri cnm bende 1 gün önce nişan geldi ertesi sabah sancılarım belden kasıklara doğru iniyordu
Tuysl Bebeklimm sanciniz olmasa da kasilmalariniz olmuştur onu fark edememissinizdir sanci hissetmemek cok.sansli :) ama suni yemeye sebep oluyor tabi :) saglikla kavustuktan sonra gerisinin hic önemi yok :)
Emine_2020_robin Sarenin01annesi 🧿🤲ALLAH yardımcın olsun 1sancıda doğumunu yap inşaallah sağlıkla bebeğini kucağına al inşaallah
Bebeklimm Tuysl evet ama şuan kasılmalarım var önden belde ağrı ama öyle beş dakka da bi vuran değil işte mesela yarım saattir sürüyor geziyorum iş yapıyorum yatıyorum geçmiyor sonra bi gidiyor daha iki üç saat sonra
Tuysl Bebeklimm tam zamanlarindasiniz valla oteki doğumlarinizi goz önünde bulundurunca doktora gidip aciklik baktirmaniz mantikli geldi insallah saglikla kavusurunuz :)
Bebeklimm Tuysl ya açıklığım var büyük ihtimalle ama sancım yok işte kendi sancımın gelmesini bekliyorum ve istiyorum