Sarenin01annesi Kizlar bugun kahverengi akinti seklinde bisey geldi ve bir sure devam etti. Ardindan hafif sancilar ve simdi biraz daha agrili sancilar olarak kasigima ve belime sanci giriyor.. Sizce dogum basliyor mu..
Sarellem Sarenin01annesi nişanın gelmiş ve doğumun başlamış büyük ihtimal. Doktorunla konuşup bilgi verin.
Sarenin01annesi Sanci adet sancisi gibi giriyor iki dk kaliyor kalmiyor geri gidiyor. Ama oglen daha hafifti artti hissediyorum. Ve bebegin haraketleri de azaldi.
Gece-0 Sarenin01annesi bol bol yürü yürüdükçe açılman kolay olur ama hastaneye gitmeyi ihmal etme kakasını yapma ihtimali de var
Sarenin01annesi Gece-0 yaklasik 3 aydir duzenli yuruyus yapiyorum.su an da nasil cikarim ki gidemem yuruyecek derman yok ama sancilar fena.
Bebeklimm Sarenin01annesi squat yapın sancı vurdukça çömelip aşağı yukarı sallanın eğer pilates topu yoksa
Emine_2020_robin Sarenin01annesi 🧿🤲ALLAH yardımcın olsun 1sancıda doğumunu yap inşaallah sağlıkla bebeğini kucağına al inşaallah
24derya_11 Sarenin01annesi doğum başlıyor canm o gelen nişan oluyo en fazla 72 saat içinde doğumun başlaması gerek bnm de dün baya geldi gecesine suyum sızmaya başladı bugün de zorunlu sezeryanla evladımı aldım kucağıma
Sarenin01annesi 24derya_11 benim de az az su gibi bisey geliyor birden idrar desem degil cunku farketmiyor ve tutamiyorum.akinti da degil su gibi.
Sarenin01annesi Bebeklimm evet yarin doktora gidecektim zaten cunku doktor sık sık yanima gel demisti.
Bebeklimm Bende de şimdi sancı var bebek kendini toplayıp baskı yapıyor bend çömelip onun kanala girmesine yardımcı olmaya çalışıyorum kemiklerim sanki ayrılıyor gibi ağrıyor
Sarenin01annesi Bebeklimm evet benimde sol tarafa toplaniyor ve baski yapiyor.sen kac haftaliksin canim?
Tuysl Dakika tutamayacak kadar agrilar geliyorsa vakit kaybetmeden doktora gidin doğum cok yakin olabilir aksi birseyler yaşamadan doktor ve ebe kontrolünde ilerlemenizi öneririm