Can-tan 16+5 olduk oğlumla. Çok yavaş olsa beğendiğimiz ufak tefek şeyleri aldık(zıbın, müslin bez, çorap, havlu-bornoz takımı) ama listem, planım hazır. Amugurimi oyuncak ördüm bir iki tane, iki tane de öğrencilerim örmüş okul açıkken. Hastane için çikolata sipariş ederim, şeker hamurlu kurabiye ve şerbet yaparız diye düşündük. Forumdaki arkadaşlar hastane için çok hazırlık yapmayın demişlerdi, bana da çok mantıklı geldi.