Dandikbebe Daha hiçbirşey almadım henüz 14+6 haftalık olduk. Sizin cinsiyetler kesinleşti mi aralık anneleri
Bsrakyc59 Dandikbebe 16+5 olduk hala daha erken 1-2 hafta daha bekle diyor doktor. Kıza benziyor dedi sadece 😔😇
sudamlasi Slnmlh 😄 yaa bende dıyodum kurban Bayramından bi iki gün önce başlayım ama az önce baktım ki kurban bayramından bi gün sonra doğum günümmüş doğum günümde yapcam alışverişi😎
ozlemurhan Bizim 2 aralık gözüküyor ben de daha bişey almadım. forumda okumuştum bebek arabasına kadar almışlar sonra kız denilmiş satmak zorunda kalmış 😅 Şu ana kadar erkek dendi detaylı ultrasonu da bekleyip 6 aylıkken başlamayı düşünüyorum
Yaso 17+3 cinsiyet kız 1 alt üst 1 tulum patik ağız mendili bunları aldım her ay çarşıya gittiğimde alıcam nasipse doğum 11 aralık gibi. 2. Hamileliğim.
Ebubekir Merhaba kızlar konuyla biraz alakasız olacak ama göğüs çatlağı başlayan var mı varsa nekullanıyorsunuz
Mavi1 Ebubekir merhaba benim çatlaklarım oluştu evet göğüslerim ve çok acıyor sizinde öyle mi bilmiyorum ve çok büyüdü doktorum excipial önerdi ama faydası olur mu bilmiyorum günde 2 kere dedi
Ebubekir Mavi1 daha 14 hafta olmasına rağmen hafiften çatlaklar başladı büyüdü de ama acı pek Yok daha önceki dönemlerde vardı ama kullandınız mı siz peki
Ay1234 Esra8861 yok yok korkma allah kolaylığını veriyor bebeğini kucağına alınca hepsi unutuluyor normal Doğum yapipta o acınla o anda bebeğini kucağına almak dünyanın en güzel duygusu
Mavi1 Ebubekir bana 16. haftada yazdı canım günde 2 kere dedi ama bir kere sürüyorum normal krem gibi belki ilerisinde göreceğim faydasını şu an çatlaklar gözle görünüyor canım
Yagmurmert Can-tan bende aralık sonuna doğru doğumum. Bende daha bişi almadim. Aralıkta almaya baslayacağım ins.