LivaveLeyla Hilaldemirrr geçecek geçecek yüzüstü uyuduğumuz günlere kavuşucaz inşallah hele bir sağlıkla kucağımıza alalım hayırlısıyla
MerveCeren Hilaldemirrr 28+6 dayım sol tarafımı hissetmiyorum artık😂 daha çook haftalar var önümüzde sen erken başlamışsın canım 🤦🏻♀️😁
Yusufaras81 Hilaldemirrr bizde uyuyamıyoruz ki size akıl verelim bak saat beş oldu bilmem kaçıncı kez lavaboya kalkışım sağa sola dönmeyi demiyorum bile uyuştum artık ama olsun kızım için herşeye değer❤️😂
Busra333 Esra_baki Yusufaras81 ahahhh aynennnn kızlar bende 26+3 sağ dönüyorum tekme sol dönüyorum tekme bi de çok asagıda vuruyor düz yatsam anne benek için de sağlıklı deil nereye döneceğimi şaşırdım şimdi 35-36. Haftalar diyecek dur daha iyisin ama işte durum bu :))) 😊
Esra_baki Hilaldemirrr ben 29+3 haftalık oldum hala sabahlari sirt üstü kalktigim oluyor en çok rahat ettiği pozisyon ama sağlıklı değilmiş sağ sol dönüp duruyorum bazen dediğim gibi sırt üstü olarak uyanıyorum. Uyuyamıyorum imdaaaaaattt 😔
Sisirella Hilaldemirrr 38.haftadan selamlar, göbeğimle sağ sola dönmek o kadar zorki kulaklarım acıyor artık sağ sola yatmaktan ve sürekli çiş istesende uyuyamıyorsun, vücudun seni yönlendirir nasıl rahat ediyorsan öyle uyu tadını çıkar 🤗🤗
KuzeyiinAnnesii Leylaakcay aynıyız bende zorlanıyorum artık sırt üstü nefesim daralıyor sağ sol omuzum.aciyor karnımdan pat diyede donemiyorum napcaz biz böyle 🤷🏻 ama bacak arasına yastık koy yan yatarken aşırı etkili oluyor👍
Kdrelk 17+3 uykular haram oldu 😂😂🤦♀️ ne sağa ne sola asla yatamıyorum Anca sırt üstü yatıyorum rahat o da bni korkutuyor daha şimdiden böyleyse 35 leri düşünemiyorum 🙄🙄
Gizem3347 36+1 sabaha kadar uyanigim ne tarafa uyusam eziliyor o tarafım sabaha kadar bı sağa bı sola dönüyorum artık doğurmak istiyorum
sedanur4004 Hilaldemirrr 15 haftalıkken çok rahat yüz üstü sırt üstü yatiyordum ben 26 haftalığız yeni yeni yüz üstü çok yatamamaya başladım😂
Didem_678 Hilaldemirrr Yedinci ayıma girmek üzereyim saga da sola da yatsan bebegimi hissediyorum ay n bilim hiç rahat edemiyorum nefes darlıgı öldürüyor zaten ,sırt üstü yatsam daha cok Ayyy oluyorumm😂ilerledikce zor bu iyi günlerin bacım
Semanurozgan Hilaldemirrr ben daha 8 haftalığim ama bende sırt üstü yatamiyorum ya sağ ya sol çünkü düşük riskim var doktor sırt üstü yatma diye söyledi kalçalarım ağrıyor son aylarda neler olur kim bilir
Simgekocan 15 haftalıkken her şekilde uyuyabiliyordum sen bir de 34 ol o zaman görüceksin sol ağırması sağ ezilmesini 😂😂
Akbulutsevda Hilaldemirrr Hilaldemirrr 15 te bunu diyen 31 zaten yatamiyo😹😹uyku muyku uyumuyoz bacım ilerisi cok vahim