leyla_ok Munire20 33+3 deyim otururken aniden oluyor hemen geçiyor.Çok fazla ya da uzun vadede olmuyor.Ama bu adet olmama yakın zamanda da oluyordu bende.Bence sancı değildir siye düşünüyorum.Ama sormak lazım yinede.
Munire20 leyla_ok evet sancı değil bende iltihap var bazen topak topak bazen su gibi akıyor ondan dolayı bence sağlık ocağına gidceğim dayanamıyorum artık rendavuda 30 una bekleyemem
leyla_ok Munire20 O zaman onu kesin Doktorunuza sorun.Öyle olmaması lazım diye düşünüyorum.mutlaka sor cnm