[silindi] 6+3 hem kese hem kalp atışı . Acele de etmeyin bence erken olursa da görünmez bu sefer daha büyük moral bozukluğu olur 5 .6 haftadan asagi gitmeyin derim ben ama tabi sizin karar
Gzmkk M123M kanamam hiç durmadı bir de 7 haftaya kadar hiç kese oluşmadı ondan sonra kürtaj oldum zaten
umudum1529 M123M M123M 2 defa gittim ve görünmedi hep bir korkuyla onun için erken gidip stres yapmayın bence gittiğimde hem keseyi gördük hemde kalp atışlarını duydum Rabbim hayırlısıyla isteyen herkese nasip etsin 😊
Fatma_veysel25 Canım şuan gitsen bille vajinadan bakarlar ultrasyonda gözükmez çok küçük ben 4+5 te gitim vajinadan gözüktü ancak 5+6 daa ultrasyonda gördüm 7de kalp atışı çok şükür 🤲
AysezulalGvn M123M ben ilk 6 haftalıkkken gittim keseyi de bebişide gördüm kalp atışlarınıda dinledim 🥰😇
Menekseyorulmaz M123M keseyi görmeniz bişey ifade etmiyor ki önemli olan kalp atışı duyulması 8. Haftada gidin herşey net olsun neden bu kadar ecele ediyorsunuz kese göründü bile dese içinde bişey göremeyince gene bekleyeceksiniz çünkü 🌺