Selamm kızlarr yarın aşılamam var elimden geldiğince aklıma getirmemeye heyecan stres yapmamaya çalışıyorum ve sanırımda bunu başarıyorum ama tabiki içte ister istemez bişeyler var böyle karında minik minik kelebeklermi dersiniz ateş böceklerimi bilemem ama içerde biryerlerde bişeyler var yani 😍 ama aşılamadan sonra hayatıma hiç bir şey olmamış gibi yaşamaya devam etmeye çalışıcam elimden geldiğince unutmaya ama aynı zamanda dinlenmeyede dikkat edicem yalnız kızlar size sormak istediğim bir şey var aşılamadan sonra tutması için neler yaptınız nelere dikkat ettiniz yazarsanız çok memnun olurum ☺️ Bide içinizden gelirse eğer dualarınızı bekliyorum 💕☺️😊